Foodin on kotimainen perheyritys, joka valmistaa ja maahantuo luomuelintarvikkeita ja luonnontuotteita missiolla ”Parempaa ruokaa paremmalle huomiselle”. Yhtiö on kasvuvaiheessa, tiimit kasvavat ja niitä kehitetään jatkuvasti vastaamaan kasvutavoitteiden edellyttämiin tarpeisiin. Tämä tarkoittaa muun muassa sitä, että myynnillinen ajattelu on läpileikkaavana teemana läsnä kaikessa asiakastyössä – ei vain myyntitiimin harteilla.
Foodinilla uskotaan, että hyviä tuloksia saavutetaan yksilöllisen johtamisen, hyvän työntekijäkokemuksen sekä myynnillisyyteen rohkaisevan työkulttuurin ja -ilmapiirin kautta. Näitä tavoitteita tukemaan Foodinille pidettiin Myynti Teoiksi -koulutus syksyllä 2021. Koulutukseen osallistui sekä myyntitiimi että asiakaspalvelutiimi, yhteensä 12 henkilöä.
Koulutuksessa opimme itsestämme ja toisistamme sen, miten kunkin omat motivaatiotekijät vaikuttavat kuinka ja miten lähestymme työtehtäviämme. Koulutuksen avulla saimme teoreettisen viitekehyksen ja käytännön esimerkkien kautta uuden perspektiivin toimintatapoihimme.
Koulutus oli sisällöllisesti erittäin mielenkiintoinen ja saimme monia oivalluksia miten yksilöllisesti motivoitua omasta työstään. Kouluttajat olivat innostavia ja osallistavia – yhdessä käsitellyt teemat synnyttivät monia arvokkaita keskusteluja.
Voin suositella Myynti Teoiksi -koulutusta organisaatioille, joissa myynnillisyys on tekemisen ytimessä ja missä halutaan arvostaa työntekijöiden yksilöllisiä vahvuuksia.
foodin.fi
© 2024 · Teoiksi